O serwisie jobtime.pl


Nasz serwis

Serwis jobtime.pl powstał w 2007 roku. To ogólnopolski serwis ogłoszeniowy, skupiony wokół rynku pracy, szkoleń oraz zleceń.
Od początku istnienia jesteśmy serwisem darmowym. Wszelkie ogłoszenia można u nas zamieszczać nieodpłatnie.

Dlaczego powstaliśmy?

W 2007 roku jako firma Simplica, poszukiwaliśmy nowych pracowników by rozwinąć naszą działalność. Byliśmy niewielką firmą zatem wszelkie wydatki były skrupulatnie liczone. Ponieważ mieliśmy do zaoferowania kilka stanowisk, szybko okazało się, że aby zamieścić ogłoszenia w jakościowych serwisach, należało wydać kilka tysięcy złotych, nie mając pewności na zdobycie pracowników o dobrych kwalifikacjach. Jakość darmowych serwisów pozostawiała wiele do życzenia.

W odpowiedzi na panujące otoczenie tego rynku w tamtym czasie - wątpliwej jakości serwisy bezpłatne i dobre lecz bardzo drogie serwisy płatne, postanowiliśmy uruchomić darmową platformę ogłoszeń pracy o wysokiej jokości oferowanych usług. W takiej formie i modelu biznesowym pozostaliśmy do dnia dzisiejszego. Pozostaliśmy serwisem, w którym firmy mogą zamieszczać swoje ogłoszenia bezpłatnie, przy zachowaniu wysokiej jakości usług.

Rozwiązania technologiczne

Jesteśmy serwisem, który stawia na nowoczesne technologie. Jako pierwsi w tej branży zastosowaliśmy możliwość umieszczania ofert na mapie Google, co w połączeniu z inteligentną wyszukiwarką, dawało naszym użytkownikom możliwość wyszukiwania ofert, które najlepiej będą im pasować pod względem lokalizacyjnym.

Jesteśmy nastawieni na nowe technologie, innowacyjne rozwiązanie i staramy się być prekursorem w dziedzinie dostępu do i prezentacji informacji, dlatego w 2011 roku uruchomiliśmy nowy system serwisu opierający się na języku HTML5, wszelkie oferty zamieszczane w naszym serwisie dostępne są w portalu społecznościowym Facebook, umożliwiamy proste wyszukiwanie ofert naszym użytkownikom za pośrednioctwem specjalnych aplikacji stworzonych na telefony iPhone i z systemem Android.

W 2014 roku uruchomiliśmy 3 wersję serwisu dostosowując go do panujących trendów i wzrastającego rynku urządzeń mobilnych.

Obecnie pod względem technologicznym i wizualnym znajdujemy się w czołówce serwisów pracy, korzystamy z rozwiązań responsywnych i stosujemy najnowsze techniki udostępniania informacji.

Cel i misja

Przede wszystkim pragniemy zaistnieć na rynku ogłoszeń. Naszym celem jest uzyskanie rozpoznawalności serwisu na poziomie wiodących obecnie serwisów płatnych. Chcielibyśmy znaleźć się w ścisłej czołówce serwisów ofertowych - w szczególności w branży rekrytacyjnej nie tylko pod względem nowoczesności, co już osiągnęliśmy, ale tekże pod względem odwiedzalności i pozycji rynkowej.