FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Mazowieckie
Warszawa
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 113746 z dnia 2023-07-10
Key Account Manager ? branża HR
Głównym celem Feel Comfort jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wprowadzaniem osób z niepełnosprawnościami do organizacji, min.: doradztwo w przygotowaniu do zatrudnienia OzN, audyt bieżącej polityki zatrudnienia, rekrutację, wsparcie w procesie adaptacji i integracji w zespole.
Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.
NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager ? branża HR MIEJSCE PRACY:
WARSZAWA WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ? Współpraca z działami HR naszych klientów, ? Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi, ? Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów, ? Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy, ? Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.), ? Przygotowywanie ofert i kalkulacji, ? Wystawianie faktur dla klientów, ? Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami, ? Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.
WYMAGANIA: ? Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym, ? Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem, ? Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów, ? Zorientowanie na realizację celów biznesowych, ? Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista, ? Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych, ? Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej, ? Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, ? Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel), ? Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY: ? Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie), ? Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności, ? Elastyczne godziny pracy, ? Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski, ? Komputer i telefon służbowy, ? Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią, ? Pakiet medyczny, ? Spotkania integracyjne.
Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.
NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager ? branża HR MIEJSCE PRACY:
WARSZAWA WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ? Współpraca z działami HR naszych klientów, ? Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi, ? Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów, ? Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy, ? Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.), ? Przygotowywanie ofert i kalkulacji, ? Wystawianie faktur dla klientów, ? Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami, ? Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.
WYMAGANIA: ? Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym, ? Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem, ? Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów, ? Zorientowanie na realizację celów biznesowych, ? Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista, ? Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych, ? Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej, ? Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, ? Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel), ? Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY: ? Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie), ? Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności, ? Elastyczne godziny pracy, ? Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski, ? Komputer i telefon służbowy, ? Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią, ? Pakiet medyczny, ? Spotkania integracyjne.
Data dodania: | 2023-07-10 |
Oferta ważna do: | 2023-08-07 |
Branże: | Administracja Biurowa; |
Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Nie określono |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |