FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



Mazowieckie
Warszawa


Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 113746 z dnia 2023-07-10

Key Account Manager ? branża HR


Głównym celem Feel Comfort jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wprowadzaniem osób z niepełnosprawnościami do organizacji, min.: doradztwo w przygotowaniu do zatrudnienia OzN, audyt bieżącej polityki zatrudnienia, rekrutację, wsparcie w procesie adaptacji i integracji w zespole.   


Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. 
Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.
 


NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager ? branża HR
MIEJSCE PRACY:

WARSZAWA
WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html  


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
?         Współpraca z działami HR naszych klientów, ?         Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi, ?         Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów, ?         Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy, ?         Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.), ?         Przygotowywanie ofert i kalkulacji, ?         Wystawianie faktur dla klientów, ?         Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami, ?         Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.  

WYMAGANIA:
?         Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym, ?         Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem, ?         Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów, ?         Zorientowanie na realizację celów biznesowych, ?         Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista, ?         Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych, ?         Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej, ?         Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, ?         Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel), ?         Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.

 
OFERUJEMY: ?         Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie), ?         Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności, ?         Elastyczne godziny pracy, ?         Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski, ?         Komputer i telefon służbowy, ?         Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią, ?         Pakiet medyczny, ?         Spotkania integracyjne.
Data dodania: 2023-07-10
Oferta ważna do: 2023-08-07
Branże: Administracja Biurowa;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Nie określono
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE