Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
Dolnośląskie
Wrocław
Prądzyńskiego 48/1A
Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych
Oferta pracy id: 117954 z dnia 2023-10-19
Przedstawiciel Handlowy w Agencji Pracy Tymczasowej
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH jesteśmy dynamiczną agencją pracy tymczasowej, specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań personalnych dla różnych branż i sektorów gospodarki. Naszym celem jest łączenie odpowiednich kandydatów z odpowiednimi pracodawcami w sposób skuteczny i efektywny. W związku z naszym rozwojem, poszukujemy doświadczonego Przedstawiciela Handlowego, który będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi.
Do Naszego biura poszukujemy na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy w Agencji Pracy Tymczasowej
miejsce pracy:
Wrocław ? Przedmieście Oławskie
Twoje obowiązki to:
Aplikuj jeśli:
Oferujemy Ci:
Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj już teraz i dołącz do grona zadowolonych fachowców!
Tel. + 48 71 366 60 81
Twoje umiejętności są dla nas najważniejsze, dlatego nasza oferta jest dla wszystkich, bez względu na płeć.
Prosimy o wysyłanie CV zawierających następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Do Naszego biura poszukujemy na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy w Agencji Pracy Tymczasowej
miejsce pracy:
Wrocław ? Przedmieście Oławskie
Twoje obowiązki to:
- sprzedaż usług outsourcingowych oraz dostarczanie pracowników na rynek Polski
- przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
- ścisła współpraca z działem rekrutacji
- stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb
- opieka nad dotychczasowymi Klientami oraz aktywne zdobywanie nowych Kontrahentów
Aplikuj jeśli:
- masz doświadczenie w branży HR, oraz w sprzedaży usług outsourcingowych
- masz dobrą znajomość rynku pracy tymczasowej,
- jesteś dynamiczny, nastawiony na sukces oraz osiąganie celów
Oferujemy Ci:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników
- ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę
- telefon, laptop oraz firmowy samochód (również na użytek prywatny)
- pracę w niemieckiej firmie o europejskim zasięgu,
- krótkie kanały decyzyjne oraz otwartą komunikację,
- świetną atmosferę w biurze oraz całkiem niezłą kawę
Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj już teraz i dołącz do grona zadowolonych fachowców!
Tel. + 48 71 366 60 81
Twoje umiejętności są dla nas najważniejsze, dlatego nasza oferta jest dla wszystkich, bez względu na płeć.
Prosimy o wysyłanie CV zawierających następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Data dodania: | 2023-10-19 |
Oferta ważna do: | 2023-11-16 |
Branże: | Call center / Obsługa klienta; HR / Zasoby ludzkie; Sprzedaż; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Brak wymagań |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Pracownik biurowy |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |