Oferta pracy id: 128224 z dnia 2024-07-11
Specjalist(k)a ds. komunikacji w kanałach digital
W Consdata tworzymy rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi - dostarczamy oprogramowanie dla największych banków w Polsce.
Od lat współpracujemy z liderami w sektorze finansowym - m.in. Santander, mBank, PKO BP, Credit Agricole czy Millennium - z powodzeniem realizując nawet najbardziej wymagające projekty.
Do jednego z nich chcielibyśmy zaprosić nową osobę na stanowisko Specjalisty ds. komunikacji w kanałach digital!
- dbać o jakość i spójność komunikacji w kanałach digital
- przygotowywać i nadzorować kampanie w aplikacji mobilnej oraz na www
- tworzyć kampanie performance w oparciu o KPI, głównie w Google Ads
- rekomendować narzędzia i podnosić efektywność działań
- prowadzić testy, które poprawią wyniki komunikacji
- współpracować z obszarem prawnym i compliance
- masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital
- używasz prostego języka
- copywriting nie ma dla Ciebie tajemnic
- wiesz, jak zaprojektować dobre call to action
- potrafisz interpretować wyniki i wprowadzać usprawnienia
- jesteś graczem zespołowym, ale potrafisz też samodzielnie realizować tematy
- chcesz tworzyć nowe rozwiązania w komunikacji
- sprawnie korzystasz z MS Office, Jiry
...to potrzebujemy właśnie Ciebie! :)
- duże możliwości rozwoju w obszarze komunikacji w digitalu
- pracę w trybie hybrydowym - w większości zdalnie, częściowo w biurze w Poznaniu
- wsparcie od opiekuna wdrożenia, który pomoże się odnaleźć w pierwszych tygodniach
- super współpracę w doświadczonym zespole
- ubezpieczenie grupowe Warta
- dostęp do systemu kafeteryjnego Medicover Benefits
- dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed i karty Multisport Plus
- imprezy integracyjne, firmowe rywalizacje sportowe
przesłanie CV ? spotkanie online ? zadanie ? decyzja o podjęciu współpracy
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała i chcesz wziąć udział w rekrutacji, zapraszamy do aplikowania! :)
Od lat współpracujemy z liderami w sektorze finansowym - m.in. Santander, mBank, PKO BP, Credit Agricole czy Millennium - z powodzeniem realizując nawet najbardziej wymagające projekty.
Do jednego z nich chcielibyśmy zaprosić nową osobę na stanowisko Specjalisty ds. komunikacji w kanałach digital!
SZUKAMY KOGOŚ, KTO BĘDZIE
- dbać o jakość i spójność komunikacji w kanałach digital
- przygotowywać i nadzorować kampanie w aplikacji mobilnej oraz na www
- tworzyć kampanie performance w oparciu o KPI, głównie w Google Ads
- rekomendować narzędzia i podnosić efektywność działań
- prowadzić testy, które poprawią wyniki komunikacji
- współpracować z obszarem prawnym i compliance
JEŚLI
- masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital
- używasz prostego języka
- copywriting nie ma dla Ciebie tajemnic
- wiesz, jak zaprojektować dobre call to action
- potrafisz interpretować wyniki i wprowadzać usprawnienia
- jesteś graczem zespołowym, ale potrafisz też samodzielnie realizować tematy
- chcesz tworzyć nowe rozwiązania w komunikacji
- sprawnie korzystasz z MS Office, Jiry
...to potrzebujemy właśnie Ciebie! :)
OFERUJEMY
- duże możliwości rozwoju w obszarze komunikacji w digitalu
- pracę w trybie hybrydowym - w większości zdalnie, częściowo w biurze w Poznaniu
- wsparcie od opiekuna wdrożenia, który pomoże się odnaleźć w pierwszych tygodniach
- super współpracę w doświadczonym zespole
- ubezpieczenie grupowe Warta
- dostęp do systemu kafeteryjnego Medicover Benefits
- dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed i karty Multisport Plus
- imprezy integracyjne, firmowe rywalizacje sportowe
REKRUTACJA
przesłanie CV ? spotkanie online ? zadanie ? decyzja o podjęciu współpracy
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała i chcesz wziąć udział w rekrutacji, zapraszamy do aplikowania! :)
Data dodania: | 2024-07-11 |
Oferta ważna do: | 2024-08-08 |
Branże: | Bankowość; IT - Internet; Marketing; |
Wymagane doświadczenie: | Kilkuletnie (do 3 lat włącznie) |
Wymagane wykształcenie: | Kierunkowe I stopnia |
Forma zatrudnienia: | Pełny etat |
Poziom stanowiska: | Specjalista |
Wynagrodzenie: | brak informacji |
Możliwość pracy zdalnej: | NIE |