Oferta pracy id: 130913 z dnia 2025-06-25
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
InSpatium Fundacja Promocji Pracy Zdalnej dla Klienta firmy RAIS-TOOLS poszukuje pracowników na stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
RAIS-TOOLS Sp. z o.o. o sobie: Działamy na rynku polskim i europejskim od 1982 roku – początkowo jako RAIS Narzędzia Mocujące, a od 2013 roku jako RAIS-TOOLS Sp. z o.o. Specjalizujemy się w produkcji manualnych i pneumatycznych docisków szybkomocujących oraz manualnych prasek zębatkowych. Dostarczamy narzędzia mocujące zarówno dystrybutorom, jak i klientom końcowym – nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w wielu branżach, m.in. motoryzacyjnej, przetwórstwa tworzyw sztucznych, drzewnej i spawalniczej. Nasze produkty są znane i nagradzane w Polsce i Europie. Współpracujemy z renomowanymi markami, takimi jak: ALMOND ENGINEERING, AMF, BESSEY, BRAUER, IMAO, KOPAL.Więcej o nas: www.rais.pl
Kogo szukamy?Ofertę kierujemy do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, które chcą rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i pracy zdalnej. Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży – liczy się komunikatywność, chęć do nauki i odrobina zmysłu technicznego. Fajnie, jeśli wiesz, czym różni się wiertło od frezu – ale wszystkiego Cię nauczymy.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
RAIS-TOOLS Sp. z o.o. o sobie: Działamy na rynku polskim i europejskim od 1982 roku – początkowo jako RAIS Narzędzia Mocujące, a od 2013 roku jako RAIS-TOOLS Sp. z o.o. Specjalizujemy się w produkcji manualnych i pneumatycznych docisków szybkomocujących oraz manualnych prasek zębatkowych. Dostarczamy narzędzia mocujące zarówno dystrybutorom, jak i klientom końcowym – nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w wielu branżach, m.in. motoryzacyjnej, przetwórstwa tworzyw sztucznych, drzewnej i spawalniczej. Nasze produkty są znane i nagradzane w Polsce i Europie. Współpracujemy z renomowanymi markami, takimi jak: ALMOND ENGINEERING, AMF, BESSEY, BRAUER, IMAO, KOPAL.Więcej o nas: www.rais.pl
Kogo szukamy?
Zakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie i mailowo
- Telefoniczne przedstawianie oferty produktowej firmy Rais klientom z bazy
- Odpowiadanie na pytania i doradzanie przy wyborze narzędzi
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami
- Współpraca z innymi działami w firmie
Poszukiwane kompetencje
- Podstawowe wyczucie techniczne – nie musisz być inżynierem, ale dobrze, jeśli rozumiesz, czym są nasze produkty
- Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie
- Chęć do nauki i rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Pracę zdalną w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony zespołu - nie zostawimy Cię z katalogiem produktów
- Pracę na 0,75 etatu - z możliwością przejścia na cały etat
- Wynagrodzenie najniższe ustawowe 3 499,50 zł brutto/miesiąc (0,75 etatu)
- Ubezpieczenie grupowe
https://inspatium.elevato.net/pl/specjalista-ds-telefonicznej-obslugi-klienta,j,114
W razie problemów proszę o skopiowanie linku i wklejenie go bezpośrednio do przeglądarki internetowej
| Data dodania: | 2025-06-25 |
| Oferta ważna do: | 2025-07-23 |
| Branże: | - Pozostałe -; |
| Wymagane doświadczenie: | Nie określono |
| Wymagane wykształcenie: | Nie określono |
| Forma zatrudnienia: | Nie określono |
| Poziom stanowiska: | Nie określono |
| Wynagrodzenie: | 3499 - 3499 zł brutto |
| Możliwość pracy zdalnej: | NIE |