Content marketing - dotrzyj do klientów dzięki atrakcyjnej treści! Artykuł sponsorowany

Content marketing - dotrzyj do klientów dzięki  atrakcyjnej treści!


Nie od dzisiaj wiadomo, że dzięki odpowiedniej treści można dotrzeć do klientów. Szczególnie w Internecie. Jaka ta treść powinna być? Co w sobie zawierać, by wzbudziła odpowiednie zainteresowanie? Odpowiedź tkwi w content marketingu!

Sposób na skuteczne reklamowanie się w Internecie

Wielu osobom reklamowanie się w sieci kojarzy się przede wszystkim z nachalnymi banerami i reklamami, które wyskakują z każdej strony na niektórych portalach. Jednak nie w tym tkwi sekret. Użytkownicy już nauczyli się bagatelizować wyskakujące okienka i banery, dlatego bardzo trudno jest w ten sposób stworzyć dobrą reklamę. Prawdziwa siła marketingu tkwi teraz w content marketingu, czyli marketingu treści.

Gdy treść ma wielkie znaczenie…

Content marketing to różnorodne działania, które mają na celu przede wszystkim zaciekawić użytkownika sieci, a także zaangażować go i wytworzyć w jego umyśle takie przekonanie, że produkt lub usługa o której właśnie czyta, ma prawdziwą wartość. Że jest atrakcyjna i warta zakupu. Doskonale będzie, jeśli użytkownik na tyle utożsami się z przeczytaną treścią, że będzie chciał ją przekazywać dalej, czyli na przykład udostępniać na swoim profilu na Facebooku.

Aby tak się mogło stać, niezbędne jest tworzenie takich treści, które mają pewną wartość, przekaz, są ciekawe i atrakcyjne dla czytelnika. Nie muszą mieć formy słowa pisanego. Mogą to być krótkie filmiki, ciekawe grafiki z jakąś treścią lub bez, ebooki, webinary. Prowadząc profesjonalną kampanię content marketingową danej firmy, warto korzystać ze wszystkich powyższych możliwości, nie zapominając również o sile Facebooka, blogów czy artykułów eksperckich.

Dobry marketing treści to przede wszystkim sposób na nienachalną, przyjazną i w efekcie bardzo skuteczną reklamę. Ale nie tylko. Wszystkie działania wykonywane w obrębie content marketingu przyczyniają się również do budowania świadomości marki w społeczeństwie, a także do kształtowania sposobu jej odbioru. Dlatego każda udostępniania w sieci treść powinna być przemyślana pod względem charakteru przekazu, adresowana do grupy docelowej naszych klientów, a także spójna ze wszystkimi innymi naszymi działaniami w Internecie.