FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ



Mazowieckie
Warszawa


Wydrukuj
Wyślij na e-mail
Dodaj do ulubionych

Oferta pracy id: 109282 z dnia 2023-04-08

Asystent ds. Zarządzania Kategorią ? praca hybrydowa


Szukamy kandydata dla naszego klienta z branży FMCG, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Asystent będzie odpowiedzialny za tworzenie raportów i zestawień, które będzie następnie przetwarzać w bardziej zrozumiały sposób, wykorzystując narzędzia takie jak tabele przestawne i wykresy. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w pracy z danymi, analizie i umiejętnością posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel.  

Asystent ds. Zarządzania Kategorią ? praca hybrydowa    

Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki): https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1f6-3756.html    
ZADANIA
?         Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
?         Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
?         Przygotowywanie ofert promocyjnych, ?         Koordynowanie procesów promocyjnych, ?         Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,?         Tworzenie prostych prezentacji w Power Point,         Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.    

WYMAGANIA
?         Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
?         Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny): tworzenie tabel, przestawnych, wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, usuń duplikaty, tworzenie wykresów w Excelu, sortowanie i filtrowanie,
?         Znajomość systemów sprzedażowych/magazynowych,
?         Doświadczenie w pracy z Klientem,?         Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
?         Umiejętności analitycznego myślenia,
?         Bardzo dobra organizacja pracy,
?         Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole,?         Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość, ?         Umiejętność pracy pod presją czasu.    

NASZ KLIENT OFERUJE:
?         Umowę o pracę,
?         Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu),
?         Wynagrodzenie: 4000 ? 4500 brutto,
?         Premię kwartalną,
?         Pracę rozpoczynającą się w godz. 8.00 lub 9.00,
?         Pakiet ubezpieczeniowy i sportowy.
?         Bony świąteczne,
?         Dostęp do opieki medycznej,
?         Laptop i telefon służbowy,
?         Możliwość awansu.
Data dodania: 2023-04-08
Oferta ważna do: 2023-05-06
Branże: Administracja Biurowa;
Wymagane doświadczenie: Nie określono
Wymagane wykształcenie: Nie określono
Forma zatrudnienia: Pełny etat
Poziom stanowiska: Asystent
Wynagrodzenie: brak informacji
Możliwość pracy zdalnej: NIE